close

心血來潮的想要翻譯歌詞

不過由於是第一次有很多需要改進的地方請大家見諒~


p12.jpg
Army 

I know that I mess

我知道我總是會搞砸

up

But you never let me give up

但你總會拉我一把
All the nights and the fights and the blood and all the break ups

每個夜晚和每場戰每個熱血沸騰每次的分離
You're always there to call up

可是你總是會在我身邊
I'm in pain, I'm a child, I'm afraid

當我被痛苦包圍,當我像個孩子般無助,當我害怕畏懼時
But, yeah, you understand

你總是可以了解我

Yeah, like no one else can

你總是可以了解,所以你別於其他人

But know that we don't look like much
即使我們並不像

But no one f*cks it up like us

卻沒人比我們更能感同身受
Sixteen and you never even judge me
你從來沒有批判過我的年輕情狂

Matter of fact always thought you were too cool for me

其實對我來說你很酷
Sitting there in the caravan

坐在大篷車裡
All the nights we've been drunk on the floor

喝醉了多少個夜晚
But,*yeah, you understand

但你總能了解我
Yeah, like no one else can
這是其他人做不到得
We both know what they say

我們都知道他們人的耳語
But they don't stand a chance because

但他們不可能在說了


When I'm with you
因為你在我身邊

When I'm with you

因為你伴我左右

I'm standing with an army

你如同軍人般守護著我

I'm standing with an army

你的支持陪伴,是我在黑暗中唯一的依靠
When I'm with you

When I'm with you

當我在你身邊時
I'm standing*with an army

你張開雙翼守護我,我的心靈因你而堅強
I'm standing with an army

你就如同一棵大樹般,即便在暴風雨中也堅毅不搖

 

Dark times

當深陷黑暗絕望時
You could always find the bright side

你總是帶領我找到光明
I'm amazed by the things*that you would
 sacrifice

我仍驚訝你願意為我如此的犧牲奉獻

Just to be there for me

不管我身處何種險境,你總是願意陪伴著我

How you cringe when you sing out of tune ooh
你是多麼的畏懼當你跳脫往日生活節的步調和節奏
But, yeah, it's everything

但是沒關係
So don't change a thing
不需要為了我改變任何事
We both know what they say about us

我們都知道其他人的耳語
But they don't stand a chance because

但他們不會再說了

When I'm with you (when I'm with you)

因為你在我身邊
When I'm with you (when I'm with you)

因為你伴我左右
I'm standing with an army

你的堅強淹沒了我的恐懼
I'm standing with an army

你如軍人般守護著我
When I'm with you (when I'm with you)

當你在我身邊
When I'm with you (when I'm with you)

當我依靠著你
I'm standing with an army

你張開雙翼守護我
I'm standing with an army
我的心靈因你而堅強
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
我將無所畏懼
I'm standing with an army

我將無所畏懼

Yeah, they don't understand

Yeah 是他們不懂
And no one can

他們也不會懂
We both know what they say about us
我們都知道其他人的耳語
(No one can) (no one can)
(When I'm with you) (when I'm with you )
When I'm with you (when I'm with you)

但你在我身邊
When I'm with you (when I'm with you)

但你在我身邊
I'm standing with an army

你張開雙翼守護我,我的心靈因你而堅強
I'm standing with an army

你就如同一棵大樹,即便在暴風雨中也堅毅不搖
When I'm with you (when I'm with you)

當你在我身邊
When I'm with you (when I'm with you)

當我依靠著你
I'm standing with an army

你如同軍人般守護著我
They don't understand and no one can

他們不會懂,你與我之間

(Standing with an army)
(Standing with an army)
Standing with an army

我的心靈因你而堅強
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(When I'm with you)

當我在你身邊
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
你如同軍人般守護著我
(Standing with an army)
(Standing with an army)
Standing with an army, yeah

我的心靈因你而堅強
(Standing with an army)
(Standing with an army)
(Standing with an army)
Standing with an army, yeah

你如同軍人般守護我
 

(When I'm with you)
When I'm with you)

因為你在我身邊
 

(When I'm with you)
When I'm with you)
因為你從不離開

 

Standing with an army

所以我能無所畏懼

arrow
arrow
    文章標籤
    [Music
    全站熱搜

    Emily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()